Vi forstår at det oppstår mange spørsmål når man har bestemt seg for å flytte.
Under har vi samlet noen av de mest vanlige spørsmålene som oppstår når man skal endre adresse.
Hvilke selskaper mottar min adresseendring?
Du velger selv hvilke bedrifter og organisasjoner som vil mottar din flyttemelding. Det er kun de du selv velger som vil motta informasjon om din nye adresse. Når skjema hos folkeregisteret er blitt registeret vil bank, forsikring og statlige enheter bli informert automatisk.
Når blir adresseendringen registrert?
Flyttemeldinger til valgte selskaper sendes direkte fra oss etter du bekreftet bestilling. Du kan følge med på status på flyttemeldingene på “min side” som du får tillgang til etter bestilling.
Hva kostar det å bestille flyttemelding
Flyttemeldingen koster 399,- (en engangskostnad) og du kan velge å betale via mobilregningen eller med kort.
Er det mulig å følge med på status?
Ja, etter fullført flyttemelding får du tilgang til “min side” der du kan følge med på status for dine flyttemeldinger. Du kan i tillegg legge til flere selskaper hvis i etterkant.
Er det mulig å betale med faktura?
Nei det er dessverre kun mulig å betale med mobilregining eller bankkort.
Hvordan kommer jeg i kontakt med dere?
Send oss en epost på kundeservice@flytteskjema.no
Hvis du er kunde har du mottatt tlf til kundeservice på melding og kan ringe oss.
Når vil jeg motta bestil skilt?
Du mottar en epost fra oss med mer informasjon.
Husstand
Legg til flere personer i husstanden for å sende flyttemeldinger på deres vegne. Når du på neste steg skal velge selskaper og organisasjoner som skal motta flyttemelding, vil du da også kunne velge hvem i husstanden adresseendringen gjelder.